четвъртък, 2 април 2015 г.

Easter

За малко да забравя да се включа в предизвикателството на Scrapping 4 fun - Easter or Spring.
Направих две от тази картичка (е, не ми се получават никога еднакви, но снимах само тази) за заминаването на любимия към Английско, да има да си подарява там, нали техния Великден е преди нашия.


За Великден хората правят картички с яйца и зайчета, че и пилета даже виждам. Аз обаче реших да търся смисъла на празника, а не обичая и ритуалите. Така че си имам кръст от гофриран картон, а зад него е фонът, който направих с ръчно изрязания ми шаблон и боичката "светъл пясък" на Вива Декор. Другото е ясно - панделка, ръчно правени цветя, маслиненото дистрес мастило и принтиран текст.
Бързам да се запиша в последния час.
Хубава вечер!
Ирена


6 коментара:

  1. Great design and color!Thanks for playing along with us at Scrappind4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    ОтговорИзтриване
  2. Beautiful card, love your cross with the sunshine behind!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми харесва! Всеки детайл си е на мястото...класическа интерпретация по оригинален начин! А голямото цвете е вълшебно...точно тези са ми слабост и в реалния живот, и върху крафт проекти!

    ОтговорИзтриване