неделя, 5 април 2015 г.

Ден пети. Цветница в журнала

Ден пети от месечния ми проект, в който избирам да съм благодарна за вярата си в Бог, която ме крепи, вдъхновява и ми дава сили да бъда това, което съм.


С последната страничка от журналчето поздравявам всичките си цветни приятели за имения им ден. 
Надявам се да не изглеждат прекалено странни розовите ми цветя, които мъж ми нарече макове и май са си точно такива, ама какво пък - така ги е видял художникът в мен ;)


Лека вечер от мен и спорна следваща седмица!
Ирена

Предизвикателства:


6 коментара:

  1. Розови макове?? Е, защо пък трябва все да залагаме на класиката. Важното е, че си ги нарисувала толкова реалистични, че се познават отдалече.

    ОтговорИзтриване
  2. Great little book. Thank you for joining us at Not Just Cards this week. Judy DT

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна страничка Ренка! Много ми харесват рововите макове :) Благодаря, че се включен в Card Mania Challenge

    ОтговорИзтриване
  4. Beautiful flowers and colours. Thank you for sharing your project with us at Stamps and Stencils.
    Yvonne

    ОтговорИзтриване
  5. Those flowers look fab against the soft background. Love it! Thanks so much for joining us at Stamps & Stencils - I'm playing catch up with comments before we pick our winners! Juliax

    ОтговорИзтриване