четвъртък, 2 април 2015 г.

Ден втори от месеца ми на благодарност



Днес решавам да съм благодарна за това, че съм способна да обичам, да прощавам и да съм търпелива. Това за търпението си го пожелавам силно и дано като го написах и като го мисля цял ден, от способност да стане и начин на живот...
Една от ползите от болестите е, че на човек му остава време да остане насаме със себе си. 
За тези, които се интересуват - съм вече доста по-добре и дори възнамерявам да имам днес четвъртъчния си workshop с жените с леки и средни умствени затруднения. Обещавам да пиша скоро за това и да ви покажа какви красоти правим с тях.
Хубав четвъртък от мен!
Ирена

1 коментар:

  1. Иренка, ти си толкова щедра на емоции дама. Когато се запознах с теб на живо, усещането ми беше за едно спокойствие и свежест. Радвам се винаги на ентусиазма ти и желанието с което се хвърляш в нови предизвикателства.
    Сигурна съм, че в края на това ще се чувстваш чудесно и ще те следя с голям интерес.
    Прегръщам те и ти изпращам милион усмивки с които да те заредя.
    П.П. Радвам се, че вече си по-добре. :)

    ОтговорИзтриване