неделя, 12 април 2015 г.

10, 11 и 12-ти ден за благодарност и новите ми печати


Отново за благодарността и отново включване с изрязани от списание картинки(отворената книга и чашата), този път от някакво рекламно, на Теленор май беше. Да не забравя да им поискам хонорар за рекламата...
На Великденското се кипри новия ми армаган от Английско. Милият ми съпруг се видял в чудо какъв подарък да ми вземе, като не видял никъде крафт магазин и като не посмял да помоли да го заведат до такъв... И така това е едно от печатчетата, които намерил в магазин за 1 паунд. Горкичкия беше много притеснен да ми каже от къде ги е купил. Аз обаче ги намирам за много сладки и особено приложими за задоволяване на моите журнални страсти. Така че ще ги виждате често.
Купчината с книжки е друга вече много любима нова придобивка, която търпеливо си чакаше сефтето :) Подозирам, че и този печат ще бъде често използван.
Аз обаче направих тази страничка най-вече, за да опитам новите си печати от Мигито Петрова. 


Невероятни са! Много съм доволна. Благодаря ти, Меги!
Поръчах си и една дамаска и един надпис любовен.
Ще се покажа при http://stampsandstencils.blogspot.co.uk/2015/04/anything-goes.html

До скоро!
Ирена

1 коментар:

  1. Имам аз идеи за тези печатчета, ще им дойде реда в най-скоро време. Ето, и ти показваш голям потенциал. Пак напомням, че искам да видя всичката тази красота наживо в Пловдив. Да не се разсееш нещо

    ОтговорИзтриване