събота, 4 април 2015 г.

Трети и четвърти ден от месечния ATC проект

Смисълът на месечния проект, с който се предизвиках е, да ме направи по-щастлива, докато дисциплинирам сърцето си да е благодарно. 
Оказва се, че има толкова много хора и неща в живота ми, за които да съм благодарна, а пропускам възможността да се поспра и да им се зарадвам. 
Вчерашният ми ден бе посветен на арт уменията и дарбите ми и на добрите приятели, които открих сред колежките крафтърки; Мислех си с най-топли чувства и благодарност за Линда, която срещнах в крафт-магазин, за Марчела, за Деси, за Катето и всички повече или по-малко познати дами, които ме предизвикват и вдъхновяват да развивам способностите си и да опитвам нови и нови неща.


А днес, днес просто се радвам на всичко това.

Тази ще покажа при http://scrapping4funchallenges.blogspot.com/2015/04/challenge-39-anything-goes-three.html - 1 цвете и 2 пайети

Благодаря, че ме четете! Благодаря, че отделяте време да разгледате и коментирате!
Бъдете благодарни!
Ирена

3 коментара:

  1. Страхотни визитки, мадам Ирен, да ми запазите една за срещата в Пловдив, където се надявам да се видим.

    ОтговорИзтриване
  2. Lovely card, love the colors and embellishments.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. Thank you for entering Scrapping 4 fun challenges. A good combination of colours there.

    ОтговорИзтриване