вторник, 7 април 2015 г.

6, 7 ден и заглавната страничка на журнала

Вчера, понеделник по принцип ни е почивния ден и уж почивахме, но не остана време да правя нищо, нито пък да снимам. Проектът ми за месец, в който всеки ден да си имам поне по три неща, за които да съм благодарна върви добре само относно благодарното ми отношение. 

Вчера сутринта водихме приятели до Варна, за да прегледат докторите малкото им бебче. Майката е много притеснена и шашната от всички страшни диагнози на лекарите в Добрич и се върна малко поуспокоена. Аз обаче мислих за това, че и внучето и трите ми деца, че и зеткото са здрави и не съм преживявала стреса да не зная какво му е на детенце, не съм чувала страшни диагнози и дано не ми се случва.
Така че вчера и днес мисля за здравето, което имаме и съм много, ама много благодарна.
Това е едно бързо АТС, което направих с моите "дизайнерски хартии", които представляват картони, на които съм изтрила валяка с боички от последния проект :) Това сърце остана от валентинските картички. Има още едно, на което скоро ще намеря място.

Миналата седмица бях нещо настинала, но сега съм ок. Та докато лежах първия ден и само гледах блогове и пинтерест, и не можех да се замъкна до работната маса, си нарисувах заглавната страничка на последния ми арт журнал. На вашето внимание!

Отдавна ми е "легнал на сърцето" този надпис, но си помислих, че ако го сложа на страничка, няма да го виждам толкова често, колкото ако минава през ръцата ми всеки път, като отворя журналчето. А аз имам нужда да си го напомням, че май често си купувам материали, за които не съм сигурна за какво ще ги използвам. Дали има и други като мен?!
Ще помисля къде да покажа страничката и ще допиша после.
До скоро с една страничка за лошото време.

4 коментара:

  1. оо Ренка, за покупката на материали, които не знаеш за какво ще използваш, питай мен. Аз много обичам да купувам "на килограм" от ибей от разни оттеглили се крафтъри и така съм натрупала някакви количества печати, ембосинг пудри и какво ли още не, които дори не съм пробвала, нищо че ги имам от 2-3 години..... Много добра корица си направила, добре ти се получава и doodling-a и zentagle ... усещаш ги ти.

    ОтговорИзтриване
  2. Питай и мен:):):)Aз този надпис трябва да си го сложа на огромен плакат и да нося съдебна отговорност ако не го изпълнявам.И въпреки че доста материали ,които не използвам вече, съм подарила пак ми останаха да спретна една малка "градинска" разпродажба както правят хората някъде.Този " doodling" стил наистина много ти се отдава, но най-много ми допадна фона на направен с валяка на ATC-то.Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. A fantastic journal page, its a great quote. Thank you for sharing this with us at Stamps and Stencils.
    Yvonne

    ОтговорИзтриване
  4. Love the Card and the journal page. The Zentangle doodle is very good. Tahnks for joining us at Stamps and Stencils...
    Shaon xx

    ОтговорИзтриване