четвъртък, 9 април 2015 г.

8 и 9. Дни за сериозни размисли

Днес е Велики Четвъртък.  На този ден си спомняме за тайната вечеря. Това е вечерта, която започва с това, че Господ измива краката на учениците си и споделя храна с тях въпреки, че е знаел за измяната на един от тях. Това е един много висок за мен стандарт на живот - да съм мила с хората, които ме предават...
Както и да е, днешния и вчерашния ми проект са посветени на враговете и силата на любовта за прошка. Нещо не ми се удава лесно това с прошката, още по-малко пък това да обичам неприятните хора, но се старая... пък доколко успявам е друга работа.
Затова и пожелателно съм си наредила сърца и съм препасала колани. 

 

Споделете тази вечер храната си с приятели и ако можете приемете, че все някой някога ще ви предаде, простете и се подгответе да го обичате! 
Пожелавам и на себе си и на Вас по-малко предателства, никакви врагове и много от силата на любовта и прошката.
Ирена

Предизвикателства:

2 коментара:

  1. Lovely card,
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. It a great reason behind these wonderful cards you made. It looks like you made the beautiful backgrounds too. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    ОтговорИзтриване