понеделник, 13 април 2015 г.

Пеперуда от паус

Тази картичка направих за професионалния празник (на здравния работник) на мама. За малко да пропусна празника, но се отсрамих така. Хубаво било човек да има готови АТС-та под ръка...



Това всъщност е АТС-то, което правих за предизвикателството с паус на Мигито при Картичкофурии 
В последния момент преди тръгване от в къщи чух, че е 7-ми април, набързо го префасонирах на таг и го наредих върху дизайнерска хартия. Ако имах време, щях да направя фон с шаблона на точки и последния ми розов спрей, но и така става...
Разбира се на помощ ми дойде и печата на Мигито Петрова.
Вчера видях, че мама е наредила папарудата до останалите ми хартиени подаръци. Това показва или че я харесва или пък, че е голям фен на майсторийките ми. Не са ли такива всички майки?!
Така моята пеперудена история приключва с участието ми в последния момент и при http://tuesdaytaggers.blogspot.co.uk/2015/03/they-who-have-wings-is-next-challenge.html.

Нека ни е пролетно и пеперудено!

Аз отивам на пикник, а Вие, които стоите пред компютъра и ме четете, отворете прозореца, кой знае може някоя пеперуда да долети...



4 коментара: