петък, 13 март 2015 г.

Doodling. Драсканици

Да, именно за онова драскане по време на скучното съвещание ще става дума днес.

Кой не е "украсявал" тетрадката си по време на час?! Аз го правех редовно. :)
Рисувах си предимно цветенца и завъртулки, но в горния курс вече се срещаха 3Д пирамиди, кубове и паралелепипеди.
Кой да предполага, че тeзи "драсканици" си имали чуждестранното име doodles и били всъщност арт. Не само, ами и много известни личности имат оценени по стойност драсканици. (За справка тук)
Така че, скъпи ми приятели, намерете си хубав тънкописец, изберете си техника на оцветяване или пък измислете си ваша, използвайте времето докато "гледате" новините или докато "гледате" познат филм без субтитри (защото това е най-добрият начин да се учи език) и doodling!
Изглежда много лесно и е!
Може първо да си изберете тема, послание и стил или пък да започнете от единия ъгъл и да не спрете, докато карето не е запълнено. Намерете Вашия начин.
Аз започнах моята първа "драскана" страничка с молив. Изписах посланието и продължих с тънкописец. В началото си мислех, че ще остане черно-бяла, но някак по-подхожда според мен  за дневника на малката Алекс да е пъстър и много цветен, защото всъщност тази страничка ще е част от дневника, който Софи прави за дъщеричката си. 
Докато се ровех за вдъхновение из Pinterest, открих, невероятни цветни красоти. Сигурна съм, че все някой ще се запали и скоро ще видя и други смели дами да покажат как си драскат ;)
А тази страничка ще отпътува към Софи, когато ми отговори на съобщението и ми даде адрес. Хайде, мила Софи, погледни си съобщенията :)

 
Повече информация за идеята, може да прочетете в блога ѝ.
Аз използвах това, което имам.


Очаквам да видя и Вашите драсканици :)

Благодаря, че отделихте време да прочетете, разгледате и коментирате! Оценявам времето!
Хубав петък и пролетно вдъхновение!
Ирена

Предизвикателства:
 

5 коментара:

  1. Beautiful doodling with the flavour of spring! Thank you so much for taking part in our challenge.

    ОтговорИзтриване
  2. Love the Zentangle art!! Thanks for sharing your talent with us at Scrappind4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, Ренка, определено сме на една вълна. И аз съм захванала за Картишока такава тема - zentangle и doodling и даже вече се уредих със една страничка в новия арт журнал ( естествено не съм я рисувала аз, на мен ми дай само паралелепипеди и конуси да си драскам). Твоята страничка за Алекс се е получила много добра - с ударение върху пожеланието. Дано наистина да бъде щастлива малката бонбонка.

    ОтговорИзтриване
  4. Beautiful card, love all the detail.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Иренка, любимо, любимо занимание винаги е било за мен. Ако може някой да види тефтера ми за оперативки....Страхотно си се справила! Браво на теб!!! Благодаря ти, че сподели с нас в Card Mania Challendges,

    ОтговорИзтриване