четвъртък, 12 март 2015 г.

Пролет е там, където има любов

Днес се събудих от песента на птичките - съвсем в настроението на страничката, която завърших снощи - пролетна с птичета и облачета. Страничката стои сигурно месец празна, синя с няколко опита на шаблони. Имаше и проба на новия ми шаблон на шестоъгълници, малко големи ми се струват, но със сигурност ще им намеря приложение.
И така страничката вече си има тази красавица, оцветена с водоразтворими маркери, "снежната" ми ембосинг пудра, която щедро ръсих върху разни отпечатъци, които направих с ръчно изрязаните ми шаблони. А това храстче надрасках с дръжката на четката върху полепената пудра, преди да я изпека. Акрилни облачета, принтиран текст, още маркери, сенки и май е това.


Картинката е на Tammy и е наистина прекрасна, нали?! Мислех си да я сложа на картичка...
Съвсем ги изоставих картичките, а когато се наложи да ги правя, се улавам че посягам първо към кутиите с гесо, шаблоните и боите :)
Сигурно затова за 8-ми март си накупих дизайнерски хартии, които обаче вече си представям като фон на колажи (хехе).
Благодаря, че наминахте, разгледахте и коментирахте!
Ирена

Предизвикателства:

7 коментара:

  1. Beautiful journal pages, thanks for joining us at Art Journal Journey! Valerie

    ОтговорИзтриване
  2. Love your beautiful Angel Irena!
    Glad you encountered Art Journal Journey Challenge!
    Welcome to the group!
    xxx
    Susi

    ОтговорИзтриване
  3. Very beautiful spread with wonderful images

    Love Chrissie xx

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасно преливащо синьо!На теб може да ти е пролетно , но мен това синьо ме заля с лятно морско настроение и ми стана едно готино и отпускарско....Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Ние няма да се оплакваме, Ренка. И страничките ти ни радват толкова, колкото и картичките ( че понякога и повече, поне лично мен). Много добре се е получила тази - замечтана и тайнствена.

    ОтговорИзтриване
  6. Beautiful journal page
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  7. Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.

    ОтговорИзтриване