сряда, 4 март 2015 г.

Винаги танцувай така, като че никой не те гледа и още смесени техники

За 8-мо мартенската размяна на творения със смесени техники вече направих едно платно, на което се кипри първия ми опит за портрет. Колкото повече го гледам, толкова повече виждам грешките в пропорциите и се дразня до толкова, че се колебая дали въобще да участвам с него...
Едновременно работих и върху второ платно. Не съм мислила да участвам с две в размяната, просто това с голямото чакане по изсъхването на материалите не е за мен и докато чакам едното да изсъхне, си мажа по другото. А понеже вече имам трагичния опит от журналчето как уреда за горещ въздух може да поврежда, бях много по-внимателна сега.
И така ето го и другото платно, в което отново опитах да рисувам - този път женска фигура.


 вдъхновена от тази мадама на Sue Pelletier


от която стигнах до стенсилите на StencilGirl. Умопомрачителни са, нали?!
Използвах за основа платно 20х20 от Джъмбо. Покрих я с червена тишу хартия за текстура. Фонът рисувах с акрилни боички, пръсках със акрилен домашен спрей с добавена хамелеонова пудра за блясък, тук-там мазах от перлените темперни боички от Джъмбо, черен печат на тревички и слънчоглед, а краищата мазах със синята боя на Paper Soft Color - индиго. Мадамата оцветих с акрилни боички, косата покрих с цветчета от дизайнерска хартия и мастило индиго. Дантелката, принтирания текст и пеперудките са последното докосване, с което приключих забавлението.
Вече повечето момичета споделиха проектите си и все повече се убеждавам, че първото платно не е чак толкова добро и се притеснявам да не разочаровам някого... Така че мисля да оставя избора на платно на късметчето ми от жребия.
А на банкета за 8-ми март ще танцувам точно така, ще се забавлявам и се надявам да си изкарате и Вие така добре, както възнамерявам аз! 
В очакване на празника оставам ваша танцуваща с цветя и пеперуди
Ирена

Предизвикателства:

4 коментара:

  1. Ренка, факт е, че това платно ми харесва повече - може би защото е по-цветно, а аз както знаеш, си падам по шаренкото :) Но и първото не е за пренебрегване, хич даже - справила си се чудесно с рисуването на лицето.

    ОтговорИзтриване
  2. Love this. Thanks for joining us at NJC xx Jan

    ОтговорИзтриване
  3. Definitely looks like someone is enjoying the first days of Spring! Lovely canvas. Unfortunately the MMCC can only accept card entries.

    ОтговорИзтриване
  4. Браво за това платно! Радвам се, че има и други запалени по микс медия проектите. Благодарим ти, че се включи в предизвикателстовото на Кард Мания!
    Поздрави!
    Роси...

    ОтговорИзтриване