сряда, 24 септември 2014 г.

Ех, есен...

Хубава есенна сряда на всички!
Минавам набързо с една уж есенна картичка, но не съвсем :)
Ще я покажа при  Scrapping4funChallenges за поредното им предизвикателство - Панделки и копчета. Имах идея за това предизвикателство да направя картичка с копчета във фона, но нещо не можах от първия път да я подредя. Ще оставя идеята да отлежи и явно ще се включа и втори път там, само да изкристализира идеята докрай. Така че тази картичка я изпревари и е готова за показване :)


Избрах есенни цветове... Ей, няма шега, есента дойде и завладя както всичко останало, така и темите, задавани в блоговете за предизвикателства.
На мен нещо не ми е много есенно все още въпреки дъжда, който ме валя вчера, или поне не ми се иска да ми е есенно ...
Обичам лятото с малкото дрехи, с мириса на море, с пъстрите цветове и най-вече с многото цветя. Много тъжно ми миришат есенните цветя и аз като Ида в приказката "Цветята на малката Ида" бих искала никога да не увяхват и да не ги убива есенната слана.
И така за предизвикателството на Хартиени вълшебства - Есенно бинго някак бързо се появи идеята, че чадъра няма да ме пази от дъжда, а ще предпази цветята от идващата есен. Оказва се, че съм подредила картичката си и по вертикала и по хоризонтала - имам си чадър, копче, таг, върви и послание.





Използвах свободна картинка от интернет за чадърчето, нарязах с пънч цветенцата, а надписът принтирах от Word.
Както ви обещах преди време, че ще виждате често ръчно правените ми фонове с онези найлонови балончести опаковки - е вече се появи един от тях, само дето с този си поиграх още и с прозрачна ембосинг пудра и брокат, за да отговарям на изискването за задължителния бляскав елемент.

А понеже имам дантелена салфетка, ще се включа за втори път при Cardmaniachallenges в предизвикателство CMC#56 Doily / Картичка с дантелена салфетка. 
Ще подаря тази картичка на някоя "колежка" от размяната при Картичкофуриите, която организира Деси по повод 4 октомври - Световният ден на правещите картички. Затова и съм избрала точно това послание, защото всеки артист заслужава да знае колко е специален и важен, за да бъде този свят по-красив и добър. 

Благодаря, че се поспряхте, прочетохте и разгледахте! Заповядайте отново!



12 коментара:

  1. Великолепна есенна картичка! Хареса ми идеята чадъра да предпази цветята от есента :) Де да имаше такъв чадър да предпази и нас..... Благодаря, че я включи при нас в Хартиени Вълшебства

    Поздрави,
    Зара

    ОтговорИзтриване
  2. Иренка, уж есенно, пък много свежо и жизнено ми подейства твоята картичка в този особено студен ден. Прочетох те на един дъх и ми хареса всичко и картичката и вдъхновените ти обяснения. Поздравявам те.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехе, благодаря за милите думи, Вал!
      Поздравче!
      Ирена

      Изтриване
  3. Gorgeous Card. Thank you for joining in with the Buttons and Bows Challenge. Good Luck. Lisa GD at Scrapping4fun Challenges

    ОтговорИзтриване
  4. Fab Card, love your Bow and Button with the tag.
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Hi Irena!
    What a fun color card you made. Love it.
    Thanks so much for sharing your card at Scrapping4Fun Challenge. Good luck.
    Sandra DT

    ОтговорИзтриване
  6. How about you send me some autumn weather and I'll send you summer weather? ;) This card is bright and cute. Love the perfect bow with the button. Thanks for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. :D

    ОтговорИзтриване
  7. Thank you Angie!
    I send you some autumn smiles from Dobricn, Bulgaria :)
    Irena

    ОтговорИзтриване