понеделник, 22 септември 2014 г.

Картичка-кутийка №3

Тук съм с една подробна рецепта за новата ми картичка-кутийка №3. Предназначена е за рождения ден на млада дама.


Всичко, което използвах за тази картичка-кутийка беше останало от подготовката на предишни проекти, а аз просто ги събрах заедно. 
Картинката e "Ellen with cake" и може да бъде намерена тук. Оцветена е с tumbled glass, dusty concord, tatterd rose, aged mahogany, vintage photo и crushed olive. Капакът декорирах с любимата ми чаена салфетка, която може да бъде намерена в METRO; готови хартиени цветя, които ми останаха от бутониерите за сватбата на малката щерка; панделка и няколко виолетови пайети и мъниста. Сърцето имам от Диди и само малко го дистреснах с milled lavender.


В затворен вид кутийката има размери 6,5х6,5х6,5 см. За капака използвах идея от клипчето на Рали за кутийка-оригами, а за основата взех идея от всички exploring box, които могат да се намерят из интернет.
Използвах бял картон, който оцветих с дистрес мастилата на Tim Holz - tumbled glass и milled lavender. Основата на кутийката декорирах отвън с дантела, която направих с бордюрен пънч на Tonic, а за вътрешната декорация използвах няколко печата на Мигито Петрова и  едно много сладко печатче (ето това), което си купих от Търново.
Преди време бях писала за перипетиите ми с опита да гланцирам с С200 оцветени картинки - е, това цветенце под пеперудата е от онези не особено успешни опити, но това освен с брокат, го наръсих и с ембосинг пудра по идея от видео-уроците на Ем и се получи още по-добре. Пеперудите имах изрязани от доста време и си чакаха звездния миг (използвала съм щанците на Sizzix, на които не зная модела, но получих заедно с машината в стартовия пакет). Етикетчето всъщност са две еднакви картончета, които дистреснах с milled lavender, залепих ги едно за друго и между тях вмъкнах панделката, изрязани са със щанците от стартовия пакет.
Забравила съм да снимам как се разтваря нагънатото картонче под цветето с пеперудата, но там е мястото за пожеланията.

Толкова за картичка-кутийка №3. Дано рожденичката си я е харесала толкова, колкото я хареса поръчителката.
В началото на август "Мър-Мяу" пуснаха много интересно предизвикателство и аз бях решена да опитам, но пропуснах да си го запиша в тефтера като задачка. А лятото се търкули без да се усетя и ако не бяха ни напомнили в последната си публикация, съвсем щях да го пропусна... 
Много ми се иска да мога да нарека тази картичка АТВ. Въпреки съмненията си все пак решавам да я покажа в 34-тото забавлятелство на "Мър-Мяу" - "Картичка или Блокче..", пък нека момичетата решат дали да зачетат участието ми.
 Ще я покажа и при Card Mania Challenges, в тяхното CMC#56 Doily / Картичка с дантелена салфетка

Благодаря на всеки отделил време да намине насам, да разгледа, прочете и коментира!
Хубава нова седмица от мен! :)

2 коментара:

  1. Irena, what a beautiful box! I love the purple and blue together and your flowers are just gorgeous!! Thank you for visiting my blog and leaving such a lovely comment, I really appreciate you taking the time!! big hugs :)

    ОтговорИзтриване