неделя, 21 септември 2014 г.

Кутийка №2

Бях забравила да ви покажа кутийката, която направих преди няколко седмици, докато бях с любимия в Търново, но понеже беше направена за рожден ден, а аз пропуснах да попитам за кога е, та реших да поизчакам малко с публикуването ѝ ...
За никой крафтър сигурно не е изненада факта, че си нося материали и инструменти на път. Само между другото да вметна, че любимия обяви, че за следващото ни пътуване мисли да наеме камион, за да мога да си побера всичко, което ми трябва :) Шегува се той с мен, но всъщност имам подкрепата му.
Правя си аз кутийката за сватбата на Слави и Драгана, чертая, смятам, режа и изхвърлям и така два пъти, докато се получи каквото искам. Така бях набрала скорост, че набързо нагънах и тази.
Излязох на двора на хотелчето, за да снимам и кутийката вече си имаше собственик. Милата собственичка на хотела я поиска за рождения ден на мама. Наложиха се някои корекции и ето как се получи.


Вътре оставих място и за кратко пожелание.

Надявам се мама вече да е получила картичката си и да не развалям изненадата.
Утре ще покажа и другата кутийка. 
Благодаря на всеки, който отдели време да се поспре, разгледа и коментира.
Хубава неделя и добро настроение!



4 коментара:

  1. Иренка, какво да ти кажа - хубавото си е хубаво и толкоз! Много свежа кутийка. С право веднага е била грабната.
    Усмихнати сънища ти пожелавам. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бре, че си бърза, ама :) докато се натуткам и ти - хоп вече си видяла, че и коментираш. Благодаря за милите думички, Вал! Благодаря и че наминаваш!
      Усмивки!
      Ирена

      Изтриване
  2. Hi Irena,
    i♡boxcards!!! Your box is amazing.
    Have a great Sunday.
    XO Sandra

    ОтговорИзтриване