събота, 24 октомври 2015 г.

За вдъхновението, приятелите и точките в тефтера

Както споделиха и други момичета в групата "Микс медия Картишоци" във Фейсбук, явно е масово явление това със загубата на вдъхновение. Къде го губят другите не знам, че и моето къде изчезва не знам, но знам как се завърна. Ама да карам от началото, де!
Та есенното мрачно, студено и мокро време ми доведе меланхолията, а с нея сме стари познайници и знам, че оставя ли я да си свие гнездо на главата ми, ще си снесе яйца, ще измъти пиленца и ще порастнат едни ми ти депресии, едни страхове, едни такива неприятни съмнения и няма отърване и от нея и от цялата ѝ челяд. По същото това време моята крафт приятелка Линда ме покани на крафт гости на село, в дома си и аз отидох. Да ви кажа, ако не знаете - на село е друг свят. Там е светът на ароматните дюли, на онези твърди есенни круши, които като омекнат стават по-сладки и от мед, на орехите големи почти колкото юмрука на внучката ми, на тиквите и изостаналите от лятото дини, които съседа продава на улицата. Там е светът, в който съседите се познават, помагат си и са приятели. И дали от крафт-гостито или от селския дух, но след разходката се върнах обновена и заредена с нова доза вдъхновение. 
Благодаря, Линда и Анди!
И за да е пълно щастието ми, днес бях домакин на така обявената за "Есенна среща в Добрич". Миналата неделя се видях с друга крафт дружка във Варна и така от дума на дума та поканих момичетата да се съберем в Добрич. Те пък взеха, че дойдоха и се посъбра една мила компания. Показвахме си една на друга какво правим, някои показаха как правят цветя, други преливаха дистрес мастила, трети играха с децата, а моя милост не устиска и извади gelli plate и се омазахме доволно. Снимки качих преди малко в страничката ми в клюкарника. Времето отлетя толкова бързо, като че да бяха минути...
Изпратих аз момичетата, прибрах всичко по торбите и пак извадих това, онова. И дълго обмисляната страничка с точки сама се подреди.  Наредих колаж с всички изрезки от принтове на точки, намазах с гесо, пръснах малко жълто през новия ми стенсил на точки от Бо. Не че нещо се вижда на снимката, но то е от фотографа ;) После натрих акрилна боя с дунапренено тампонче през същия стенсил, виолетов маркер, бели пръски, ръчно написан текст и днешната дата :)
Много съм доволна! Днешния ден не мина само в сладки приказки на чай и мнооого сладки, но и завърши удовлетворяващо за мен. 


Толкова много приказки, пък всъщност пиша днес, за да се включа в микс медийно предизвикателство № 6 - Точки

Както и при Stamplorations 



Благодаря, че отделяте време да наминете насам и не само ме четете, но и ми се усмихвате:)
ваша:

8 коментара:

  1. Така сладко разказваш, че не ми се тръгва от тук.При мен вдъхновението също се е изгубило, но пък след като ме пренесе на село и ме срещна с момичетата в Добрич се надявам скоро и моето вдъхновение да се позавърне.Точките са си точки и на преден и заден план ;) чудесна страничка за нашето предизвикателство.Поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  2. Тъкмо казвах на Зара, че за мен най-добрата терапия при загуба на вдъхновение е среща с други крафтъри...и влизам тук и се усмихвам широко! Направо благородно ви завидях и съжалих искрено, че Добрич ми е толкова далеч...:) Прегръщам те силно и ти пожелавам много вдъхновение, заразна вдъхновителке, такава!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни, различни и вдъхновяващи са творбите на Рени! Рени, благодаря, за предизвикателствата!

    ОтговорИзтриване
  4. Рени - ти и липса на вдъхновение? Не го вярвам и тази страничка го доказва... Аз пък в този сезон се вдъхновявам лесно - дори и от мрака навън. А като грейне това ти ми слънце и всичко заблести в оранжево и златно, тогава направо нямам спирачки... хващам розовото и "желето" и нямам спирачка. Желая ти много приятелски моменти, аромат на печени дюли с канела, тиквен сладкиш и топъл чай и много нови творби, с които да радваш и нас.

    ОтговорИзтриване
  5. Lovely project! Thanks for join us at Creative Moment this time, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz DT

    ОтговорИзтриване
  6. Great card! Pretty colors too! Thank you for playing along in the Word Art Wednesday Challenge! Have a blessed day!

    Charity - DT Member - Word Art Wednesday
    http://wordartwednesday.blogspot.com
    http://collectivecreativity.blogspot.com (my personal blog)

    ОтговорИзтриване
  7. love your project - thanks for joining us at the STAMPlorations Mixed Media Challenge

    ОтговорИзтриване
  8. I love the bubbly around the edges and the textured background looks smashing Irena. Beautiful art journal! Thank you for playing along at STAMPlorations October Mixed Media Challenge. Come and join us again. Happy creating!
    Hugs&Smiles,
    Asmah
    STAMPlorations Mixed Media DT
    Qinaahana Arts and Crafts {My Blog}

    ОтговорИзтриване