събота, 17 януари 2015 г.

Две предизвикателства в една публикация

През миналата година участвах най-често в предизвикателствата на Scrapping4funchallenges  и понякога ги печелех и бях гост-дизайнер, а веднъж дори рандом генератора ме избра за победител. В края на годината разбрах, че всички гост-дизайнери и победители в предизвикателствата участват в едно последно предизвикателство. И друг път съм писала как този блог ме предизвиква "да мисля извън кутията". Така че аз потвърдих участието си и получих мейл със заданията. 



а това е заданието 


Не съм сигурна дали се вижда добре на снимката, но под централните фигури има още един слой с намачкана бяла тишу хартия във формата на квадрат. Направих си цветя и панделка със сърчице за надписа. Принтирах го и го покрих с обемен стикер. Дизайнерската хартия с ягодки мазах с гесо в цвят екрю, а всички ръбчета състарих и намазах с дистрес мастило.

За предизвикателството за победителите заданието беше отново скеч



но за това предизвикателство аз направих пано със смесена техника.



Летящата рокля нарисувах с въглен, след това я напластих с релефна паста, а накрая я оцветих с перлена темперна боичка. Пеперудата е свободна картинка, оцветена с акрилни бои, някои от които перлени. За съжаление зимните снимки не са слънчеви като летните и не всичко се вижда като на живо, но толкова...
Не ми стана много ясно как точно ще бъде избиран победител в тези предизвикателства, разбрах само, че ще има някакво гласуване и в мейла със заданията получих и моите номера за гласуване.

  24GDIrenaS - това трябва да е номера ми за картичката ми с кексчетата (Big GD Challenge), а този 8GPIrenaS -  за паното с пеперудата (Grand Prize). Дано да не обърках нещо...

Като се знам аз колко време отделям, за да коментирам или пък гласувам, оценявам много присъствието Ви и е много мило да сте прочели до тук. А ако сте ползвали и гугъл преводача, вече знаете колко неразбираемо превежда на български от английски и обратно :)

И все пак - благодаря! Оценявам всеки коментар или просто усмивка!
Прегръдки
Ирена

4 коментара:

  1. Иренка, гласувах за теб, защото много ми харества твоето пано в розово-синьо.

    ОтговорИзтриване
  2. Thank you for your beautiful cards.
    Good Luck!!
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна микс страничка!Стискам палци!

    ОтговорИзтриване
  4. Имаш и моя глас! :) Страхотно пано! Браво!

    ОтговорИзтриване