сряда, 18 юни 2014 г.

Подарък, изненада и още нещо

Вчера съвсем неочаквано получих известие за колет и понеже не очаквах нищо, се изненадах много. Още по-голяма беше изненадата ми, когато  видях от кого е и какво има вътре.
В средата на май участвах в предизвикателството на Диди при Картичкофуриите "Книгата - прозорец към света". В предизвикателството участвахме 10 дами и аз го спечелих. Не го считам за кой знае какво, предвид малкия брой на участниците. Не е като да са били стотина, нали?!?
Всъщност аз съм изключително поласкана и се чувствам почетена да съм избрана за победител, въпреки малкия ми опит в новото ми хоби. Как съм чела предизвикателството не зная, но там пишело, че победителят ще получи подарък - изненада. И наистина беше голяма изненада. Диди е напълнила(ама наистина е препълнена) една голяма кутия от бонбони с дизайнерски хартии, коя от коя по-красива и нежна; всякакви цветове и видове картони с изрязани форми; релеф върху перлени и всякакви други картони; клончета с цветя; панделки; рафия и една опаковка със странички или корици (ще трябва да я питам, че не съм пипвала още такова нещо) за албумчета. Споделям радостта си, въпреки, че едва ли може с думи да се изрази изненадата  и по детски невъздържаната експлозия от бушуващи чувства на възторг и щастие. Не е ли прекрасен подаръкът ми? Благодаря ти, Диди!


2 коментара:

  1. Няма за какво мила Ирена.Напълно заслужена награда.Макар и скромничка но е от сърце.Очаквам с нетърпение да видя какво ще сътвориш с нея.Прегпъдкииииииии

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вече имам няколко идеи за хартиите, само да се видя с време :)
      Гуш!

      Изтриване