петък, 1 февруари 2019 г.

Зимни занимания с кука и прежда

Здравейте, скъпи мои!

Днес ще ви покажа една друга моя любима занимавка. Но как се стигна до там, да разкажа...
 В чата из онзи ден една приятелка сподели, че иска да си изплете одеяло, за да си полягва на дивана с книжка. Моят отговор беше, че имам плетено одеяло, камина и нова книга, но нямам време да полегна на дивана... Замислих се дали наистина нямам време или съм свикнала да съм много заета.В Добрич имахме много дълга ваканция заради грипна епидемия и аз използвах рядката възможност да се забавлявам. Извадих кука, конци и перли и ето на!
Размислите ми доведоха до тази сладка малка мишка и нежна гривна-маншет за моята внучка.
Споделям ги с най-голямо удоволствие, като се надявам да ви вдъхновя да изровите всякакви материали, които съм сигурна, че всеки от вас има у дома и да направите проект, с който да се включите във февруарското предизвикателство на  Love To Craft! Challenge Blog - Anything Goes!
Благодаря, че бяхте с мен!
До скоро
ваша
Ирена

Няма коментари:

Публикуване на коментар