събота, 30 юни 2018 г.

Страничка в журнала за Картишок #34

Днес наминавам да ви покажа какво творих последните дни, но много набързо, защото лятната събота е най-доброто време за разходки със семейството и приятели, за плаж и почивка.
Показвам ви страничка от последния ми арт-журнал, която направих за 34-тото микс медия предизвикателство на Картишок.
Темата ни този път е Vicky Papaioannou. Предизвикателството ни по традиция ще продължи два месеца, така че до края на август ще можете да съчетавате лятната почивка с творене. 
 През годините моето разбиране за практичността на арт-журналите се променяше. Първият ми тефтер беше една рециклирана за целта А5 книжка с гланцирани странички, преминах през няколко тефтера, чийто странички залепвах една за друга, за да се получи устойчива основа, докато установих, че за мен най-добре работи тефтер с откачащи се странички. А те са най-различни - акварелен картон, обикновен плътен картон, платно, крафт картон. 
Основата на страничката, която ви показвам днес е грундирано платно, върху което съм залепила излязани хартиени елементи. Фонът направих с акрилни бои, мастила и печати на Мигито Петрова, а самите хартиени елементи оцветих с оксидни мастила. Надписът също е изрязан от картон. С черен маркер добавих детайли и ето я и нея:
Спонсор на предизвикателството ни е магазинът за печати и дизайнерски хартии 
Можете да разгледате други странички от журналите ми ТУК.
Надявам се да ви вдъхнових. Очаквам да видя и вашите творби!
Благодаря, че бяхте с мен!
ваша Ирена 

Няма коментари:

Публикуване на коментар