неделя, 14 юни 2015 г.

За абсолютните крафт маниаци с любов

Из онзи ден Катето отново ни излови с анкетата в Картишок-а. Аз невинно заковах 6 от 7, но това защото дъската ми за гладене е зарината от чакащо пране и на нея няма място...
Но я да си признаем, скъпи ми Картишочки, които надниквате любопитно насам, колко пъти са оставали неизмити съдовете в мивката, но пък поредният проект е бил завършен?! :)
Аз си признавам без бой. Не са един и два случаите, в които съм оставяла дори и без сготвена храна мъжете ми... Добре, че ме обичат и разбират.
И така всъщност съм тук, за да Ви покажа как ме вдъхновява Картишока, да облека в думи, хартии и боички хумористичната мила картинка на ежедневието ми.


Ако някой досега не е разбрал, направих тази страничка за предизвикателство Второ на Картишок-а "Красиви думи на стената".

ваша абсолютна крафт маниачка
Ирена

Опа! За малко да забравя, че я направих лилава заради Лилавото предизвикателство на Стела при Картичофурии. Ето и линк натам http://cardsaddicted.blogspot.com/2015/06/263.html
същата Ирена дописва и бяга към кухнята да готви, че милото се връща утре от Германия...

8 коментара:

  1. Ренка, трябва ли да казвам колко уместно и навреме пускаш тази красива, смешна и чудесна страничка? За справка - виж ми статуса в фейса. Точно от същото се жалвах и аз - че не съм сготвила нищо за вечеря, щото ръцете са ми омазани... с боички :) Ще ме бият някой ден, но да видим кога ще е. Ти си илюстрирала съвсем точно ситуацията - ще използвам оправданието в своя защита :)

    ОтговорИзтриване
  2. OOO, страхотна страничка, Рени! Изби рибата с надписа! Изцяло се припознавам в цитираните ситуации по - горе. Без бой си признавам, че рева за бой и аз по отношение на занемареното ми домакинство. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ренка, страничката си е жестока! Освен, че всичко изписано и изобразено е 100 % крафтърска истина, страничката е великолепна и изпипана. Страхотно изпълнение! Благодаря ти от сърце, че реши да я включиш в лилавото предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  4. Много усмивки! Добри усмивки от тази много мила работа! :)

    ОтговорИзтриване
  5. :) Готино! Добре, че мъжа ми не е много взискателен. Хахах!

    ОтговорИзтриване
  6. Ренка, чудесна е страничката ти!!! Много ми харесва всеки детайл. И абсолютно се присъединявам към клуба на занемарилите домакинството :)

    ОтговорИзтриване