петък, 15 май 2015 г.

Совите не са това, което са


Тази страничка от арт-журналчето си, посветих на първото предизвикателство на Картишок. Направих я набързо снощи и само изглежда като да "отбивам номера", защото всъщност от повече от седмица съм започнала едно платно с една бухалска градинка, но все не смогвам да я завърша. И така снощи докато чаках да съхнат поредния пласт боички по платното, се сетих за този сладурски печат на Adayfordaisies - Happy tree.
За сега толкова. Отивам да довърша бухалската мечта, за да покажа утре и нея.
Хубава петъчна вечер и слънчев уикенд!
Ирена


3 коментара:

  1. Ренка, харесвам твоите "отбий номер набързо" странички. Благодаря ти, че си посветила тази на нас. Напръсканото черно с бяло страшно ми допада като ефект.

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва твоята бърза бухалска страничка! Браво, Иренка. Успех и късмет :)

    ОтговорИзтриване
  3. Не знам дали защото съм луда по арт журнали напоследък, сигурно съм пристрастна, но набързо направената бухалска страничка ми легна на сърце дори повече от мисленото и премисляно платно. :) Печатът върху лист от книга много ми хареса! Трябва да се пробва някой път. :) Благодаря за вдъхновяващото участие в първото ни ММП при Картишоците. <3

    ОтговорИзтриване