неделя, 24 август 2014 г.

Сватба в семейството

Здравейте неделно от мен!
Тук съм, за да се похваля, че малката ми дъщеря Злати се омъжи за ученическата си любов Андрей и най-сетне, след толкова години са вече семейство.
Пожелавам им дълги години да са ни живи и здрави, да се уважават, да си народят деца и да отгледат внуци и правнуци в разбирателство и любов!
Както знаете сватбата е вълнуващо събитие, подготовката на което изисква много време. Някои наемат сватбена агенция, но при нас тази роля поех аз (така или иначе вицове за тъщите ще се разказват, та поне да си заслужа закачките) и не пропуснах нито един от периодите на тиха и не толкова тиха лудост(добре, че ме обичат любимите ми мъже в къщи, че и тях докарвах до лудост на моменти).
Но да не забравям, че съм дошла да се похваля със сватбата на децата. Искаше ми се да изчакам снимките от фотографа, но то не се търпи... та използвам една от приятели.


Младоженците е ясно кои са. Ей ме и мен, в ляво, държана здраво от любимия, за да не изпадна в поредната истерия за нещо пропуснато или забравено...
И така децата се ожениха, сватбеното парти мина добре (поне така твърдят децата и гостите, но само аз си знам какво пропуснах и за следващата сватба ще знам).
Поканите за сватбата бяха този импулс, който ме подбутна към хартиите след коледните картички, с които всъщност започна и любовта ми към новото ми старо хоби.
Докато стигнем до окончателния вариант направих десетки покани, ако имах още време със сигурност щях да направя още толкова, но в крайна сметка Злати ме спря на тази:


Нещо все не мога да направя хубави снимки и винаги, когато искам да си снимам картичките, телефона на любимия (който използвам най-често) си губи перфектните настройки и решава да снима в синкаво...
Ще ви покажа и бутониерите, които направих за гостите


 и за младоженците и кумовете


Аз, разбира се забравих да снимам предварително, та сега ви показвам покана, която е останала нераздадена и бутониери, които голямата щерка снима в последния момент, преди да дойдат гостите...
Толкова за сега от мен, ако в снимките на фотографа има снимки на декорацията на църквата и партито, ще покажа и тях в някоя следваща публикация.
А до тогава - хубав неделен следобед от мен!

2 коментара:

  1. Иренка, честита ви радост в семейството. Тези хубави поводи са нещото, което сплотяват и облагородяваш чувствата. Желая на младото семейство много щастие, късмет и нестихваща взаимност по общия им път напред. А на вас да носят много радост и приятни вълнения.
    Справила си, разбира се, прекрасно. Поканите са много нежни и деликатни - също като булката, пък за бутониерите нямам думи. :)
    П.П. Ако искаш пиши ми в скайп и ще ти кажа една бърза и лесна тайна за корекция на снимките. ;)

    Усмихнат следобед от мен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Вал! Много мили пожелания, непременно ще ги предам! Благодаря и за насърчителните думи, а в скайпа с нетърпение за някоя от твоите хитринки се цопвам още сега :)

      Изтриване