петък, 18 юли 2014 г.

За времето, за надеждата, за добрите хора и за предизвикателството да твориш във време на трудност

Преди време участвах в предизвикателството на Диди при Картичкофуриите с тази картичка с книгоразделители. За моя изненада и голяма радост го спечелих и освен подаръци получих и правото да задам темата за ново предизвикателство, както и да направя по темата хартиен проект, с който да вдъхновя участниците.
Мислех си, че имам предостатъчно време да измисля тема и да направя нещо по нея. Но това се оказа голямо предизвикателство за самата мен, защото колкото и поласкана да се чувствах, още по-уплашена и притеснена бях...  Колкото повече разглеждах предишни предизвикателства, толкова по-неспособна се виждах да измисля нещо интересно, та и да направя нещо, което да вдъхновява... Какво ти вдъхновение, то се изпари тотално! На всичкото отгоре над града ми се изля пороен дъжд, който потопи домовете на много хора, наши приятели, познати и непознати.
Тогава към Добрич започнаха да идват доброволци, оставили домовете си, семейства, работа и всичко, за да помагат за разчистването на потопените къщи. В същото време кафенетата бяха пълни с бездействащи и безгрижни добричлии...
Едни от доброволците, с които се срещнахме по време на бедствието бяха Емо и Никифор от София и Мария и Ивелина от Пазарджик. Тези хора върнаха за няколко дни вярата ми в хората и в доброто. Та същият този Емо ми даде идеята за посланието на тага, с който се представям, като ми разказа, че надписа "Времето е измислица на хората, неспособни да обичат." е от една изписана с графити стена в Париж. Когато го чух за първи път бях притеснена от срока за изпращане на текста и снимките за блога на Картичкофуриите, та не можах да осмисля дълбочината на значението му, но много ми хареса и го използвах. Сега вече, на спокойствие се наслаждавам на мъдростта в него и на многообразието от нюанси.
Посвещавам тага на всички доброволци, отделили частица време от живота си, за да помогнат на Добрич, за да дадат надежда и обич на бедстващите. Благодаря Ви!


 И така, за предизвикателствотопри Картичкофуриите на тема "Времето" може да сътворите някакъв хартиен проект, без значение дали ще е картичка, таг, плик или колаж, без значение кое от двете значения на думата "време" ще използвате. Може в проекта ви да има зъбни колелца, часовници, стрелки, текстови послания или пък облачета с дъжд или слънце.
По темата за времето правих и картичка за 15-тия рожден ден на сина ми с пожелание да изживее пълноценно всеки миг от живота си.
Успех на всеки, решен да пребори времето, за да дари обич :)
Толкова за сега от мен.
Пожелавам ви добро настроение, чудно забавление и вдъхновение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар