сряда, 26 август 2015 г.

Философски за неуспехите

Помните ли първите ми опити с gelli plate? Официално ги бях обявила за неуспешни.
Е, преразгледах гледната си точка, порисувах свободни драсканици, очертах с маркер кръглите отпечатъци от балончестите опаковки, поотрязах краищата... И ето, че заедно с посланието си един от "неуспехите" ми замина за благотворителен базар. Надявам се да попадне при подходящ човек, надявам се и той така като мен, позитивно да погледне на неуспехите си и да е готов да завърши историята с добър край :)


Благодаря, че се спряхте да разгледате и прочетете! Оценявам времето, което отделяте, за да коментирате!
До скоро!

Предизвикателства:

6 коментара:

  1. Ренка, както знаеш, с теб сме силно на един акъл по отношение на този вид изкуство, така че одобрявам на 100% подхода и посланието ти. Както съм казвала стотина пъти - в микс медията няма неуспехи :)

    ОтговорИзтриване
  2. A wonderful project, I love the scribbles, thank you for sharing it with us at Mixed Media Mojo.
    xxx Hazel.

    ОтговорИзтриване
  3. great piece of art
    thanks for joining us at Mixed Media Mojo

    Barb Housner (DT)

    ОтговорИзтриване
  4. Great project with a very fun design. Please note our rules ask that you add our challenge photo to your post. Thanks for joining us at the MMMC.

    ОтговорИзтриване
  5. This is beautiful. Thanks for playing along with the Mixed Media Monthly Challenge Blog!

    ОтговорИзтриване
  6. Fabulous artwork Irena! I love the quote and the design is wonderful.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Mandy xx

    ОтговорИзтриване